مهرساممهرسام، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

مهرسام نفس مامان و بابا

ای آرزوی من

1392/5/12 1:12
نویسنده : مامان خانوم
1,926 بازدید
اشتراک گذاری

ای ارزوی من       07400000                 

تو آن همای بخت منی کز دیار دور

پر پر زنان به کلبه من پرکشیده ای

بر بامم ای پرنده عرشی خوش آمدی

در کلبه ام بمان

ای آنکه همچو من یک آشیان گرم محبت

ندیده ای




با من بمان که من07400000

یک عمر بی امید

همراه هر نسیم به گلزار عشقها

در جستجوی یک گل خوشبو شتافتم

می خواستم گلی که دهد بوی آرزو

اما نیافتم.



شبهای بس دراز

با دیدگان مات07400000

بر مرکب خیال نشستم امیدوار

دنبال یک ستاره فضا را شکافتم

می خواستم ستاره ی امید خویش را

اما نیافتم.




07400000بس روزهای تلخ

غمگین و نا مراد

همراه موجهای خروشان و بی امان

تا عمق بی کرانه ی دریا شتافتم

شاید بیابم آن گهری را که خواستم

اما نیافتم.


امروز یافتم.

گمگشته ای که در طلبش عمر من گذشت07400000



اما کنون نشسته مرا رو برو تویی07400000

آنکس که بود همره باد صبا منم

آن گل که داشت بوی خوش آرزو تویی



دیگر شبان تیره نپویم در آسمان

تو آن ستاره ای که نشستی به دامنم

همراه موج، در دل دریا نمیروم

تک گوهرم تویی که شدی زیب گردنم.

 

ای آرزوی من07400000

تو آن همای بخت منی کز دیار دور

پر پر زنان به کلبه من پرکشیده ای

بر بامم ای پرنده عرشی خوش آمدی

در کلبه ام بمان

ای آنکه همچو من یک آشیان گرم محبت

ندیده ای07400000

نوشین لبی که جان به تنم میدمد تویی

عمر منی که تاب و توان داده ای به من

با من بمان که روشنی بخت من ز تست

آری تویی که بخت جوان داده ای به من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

سارا مامان محمدرضا
12 مرداد 92 4:10
مهرسام گلی کنار دریا خوش میگذره؟ کلک خودت به تنهایی میتونی بشینی؟ مامان عادله جون مهرسام خودش میتونه بشینه؟ آفــــــــــرین! ساحل شماله یا جنوب؟




مهرسام حدودا از 5 ماهگی خودش میشینه خیلی زود نشست اینجا کیشه ما کیش زندگی می کنیم
faran
12 مرداد 92 13:58
gorbonet beram khoshkele khale fadat shaaaaaaaaaaaam chegad mahi toooooooooooo


فرا جون خیلی ماهی من و مهرسام هم عاشق رادی جون هستیم
مامان مریم
13 مرداد 92 11:48
سلام
عزیزممممممممممممم
مگه دستم بهت نرسه مهرسام گلییییییییییی خودم میخورمت عزیزممممممممممممممم
خوشکل پسر دوست داشتنی من هزار ماشاءالله
عادله جون شعرت هم خیلی قشنگه ...
خودت گفتی ؟
خیلی خوشم اومد ازش ...اگه خودت گفتی اجازه میدی من بذارم تو لگوی وبلاگم ...خیلی با شرایط من جوره عزیزم


مریم عزیزم ممنون خیلی لطف داری این شعر از آقای مهدی سهیلی هست از کتاب اشک مهتاب خواهش می کنم گلم
منم از بچگی عاشق این شعرش بودم
مامان آروین
13 مرداد 92 15:52
اییییییییییییییییییییی جانم
جیمبلتو بخوووووووووووووووووووووووووورم
همیشه به گردش و دد
عااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم عزیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم
مامان جونی از طرفم ماچ بارونش کن این کلوچه خوشمزه رو



وای نسیم جون ممنون که سر می زنی عزیزم من واقعا توقع ندارم عاخه شما خیلی سرتون شلوغه خجالت زدمون می کنین راستی نبریک می گم که آروین جون اینقدر خوب رای آورده مهرسام هم نفر 36 هست امیدوارم به 20 نفر اول برسه لب]

الهام
14 مرداد 92 0:07
قربون اون خندش برم شیرین پسر...عادله جون از طرف من بخورش



ممنون
فاطمه
14 مرداد 92 3:27
قربون مهرسام خاله برم من چه شعر زیبایی عادله جووون
الی مامی آراد
15 مرداد 92 16:27
ماشالله خدا براتون حفظش کنه خیلی نازه
سپیده
15 مرداد 92 19:23
عادله من قربون این پسر خوشگل و خوردنی برم.
جیگرتو مهرسام جونم.خیلی دوست دارم پسری رو



سپیده جون فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان ندا
16 مرداد 92 0:30
چه عکسای خوشملی داری گل پسری مشهدخوش میگذره
نسیم
16 مرداد 92 10:47
مهرسام جون حالی میکنیا لب دریا
عادله جون جای ما رو هم خالی کن...تپلی خوشکلمم یه ماچ کن از طرف من


سلام نسیم جون ممنون که سر زدین به مهر سام ..فقط ما چندتا نسیم جون داریم شما کدوم نسیم مهربون هستین ؟
nira
18 مرداد 92 10:36
ای جونم ،چه مایویی پوشیده ،چه صندلی