مهرساممهرسام، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

مهرسام نفس مامان و بابا

اولین مروارید

1392/6/25 20:31
نویسنده : مامان خانوم
2,613 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام سلام صد تا سلام        من اومدم با دنـدونام                            

 میخوام نشونتون بــــدم         صاحب مروارید شدم 
                                                                      
 یواش یواش و بی صدا          شدم جز کباب خورها

                                       ❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

 مهرسام داره یه دنـدون           قند میخـــــــوره از قندون   

 فرشتـــــــه ای مهربـون          آورد براش یه دنــــــــدون        

 آش بخورید نوش جـــون          آش دندون مهرسام جون

                                   Clip art of a tooth Fairy

ببین مامان جون چقدر بی قرار بودی و اذیت شدی تا دندونات در اومدن

درد و بلات به جونم چه شبها که تا صبح نخوابیدی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


چه صدای تیک تیک گوشنوازی داره دندونت نفس مامان! فدای اون خنده های سنجدیت بشم که خیلی  وقته سفیدی دندونات زیر لثه ها پیداست.همه لحظه های بزرگ شدنت ، معجزه ی خداست جلوی چشمای من. تو خود معجزه ای ..توی بغل من  .. یه معجزه بزرگ ولی  کوچولو... عاااااااااااااااااشقتم

خدا جونم ممنووووووووون


 

 

انار دونه دونه 

پسری داریم یه دونه           قشنگ و مهربونه

انار دونه دونه

 چند وقیته که بچه ام                گرفـــــتار دندونه

انار دونه دونه

توی دهان بچه ام                  یه گل زده جوونه

 

    گل که نه  مرواریده          مثل طلا سفیده

 

 

 

 

من بمیرم برای همه بی قراری هات

برای همه گریه های شبونه و شب بیداریات

برای همه بی اشتهایی هات

من فدای دستای کوچولوت که  به لثه های دردناکت میکشی 

 

 

وای که چقدر دلم برای خنده های بی دندونت تنگ میشه عروسکم

 


موش کوچولوی من اولین مرواریدخوشگلت مبارک 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

شیرین
25 شهریور 92 22:42
ای جانم مبارکش باشه.خییلی خوشمله همه کاراش و ژستاش


شیرین جون شیرینی دوستم
مامان رادمان
26 شهریور 92 0:15
یعنی عادله من عاشششششششششقششششمم
چه نازه خدااااااا


فرا بس که تو مهربونی به خدا وگرنه با اون رادی جیگره که مهرسام باید بره جلو بوق بزنه
nira
26 شهریور 92 0:32
با نممممممممممممک، دندونت هم مبارک


ممنون ایشالا نوبت ماس که بیایم و دندون سوشیانس رو تبریک بگیم
مامان ندا
27 شهریور 92 17:03
مرواریدخوشگلت مبارک بااین عکسای خوشگلت اقای خوشگل وخوش تیپ تامیتونی مامانی روگازبگیر
سپیده
27 شهریور 92 19:26
الهی فدات بشم عزیز دلم.چقد درد کشیدی قربونت برم مبارک باشه دندونای نازت و مرواریهای قشنگت افرین به این مامان مهربون و خوش سلیقه چه عکسای نازی و چه شعرای قشنگی
مامان زری
27 شهریور 92 19:59
مبارک مبارک مهرسام خاله،دندون کوچولوت مبارک ان شاالله بقیه رو راحت در بیاری عزیزم و انقدر اذیت نشی
مامان مریم
29 شهریور 92 23:34
مروارید کوچولوت مبارک ...عزیزمییییییی خوش تیپ


به به مریم جون از اینورا؟

رمز بگیریم یا نه ؟
سارا مامان محمدرضا
31 شهریور 92 13:57
آقا مهرسام دو تا دندونای سفید خوشکلت مبارک باشه ایشالله.
مامانی رایان کوچولو
1 مهر 92 10:20
به به به به مبارکه جیگر طلای خاله هوراااااااا دیگه میتونی کباااب بخوری


به شرط اینکه از اون کباب خوشمزه هایی که شمادرست می کنی بخورم
سارا مامان محمدرضا
1 مهر 92 10:22
عادله جون بدووووووو بیا آپم.
مامان اهورا
2 مهر 92 9:07
فدات بشم الهی!!!!!!!!!!!!!!!!! دندونت مبارک جیگرم.
دختر عمه
4 مهر 92 10:59
وای که چه قدر دلم واسه خندیدنات تنگ شده عادله جون سریع بیاین ببینمش



ما هم دلمون خیلی براتون تنگ شده مخصوصا مهرسام که خیلی بازی دوست داره