مهرساممهرسام، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

مهرسام نفس مامان و بابا

تولدت 8 ماهگیت مبارک

1392/7/3 3:16
نویسنده : مامان خانوم
2,334 بازدید
اشتراک گذاری

نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من شور و

نشاط زندگی می بخشد.

امروز روز توست…اولین تولد پاییزی ات  مبارک.


ببین شیرین پسرکم اینجا چقدر موچول بودی تازه یکی دوهفته بود که به دنیا اومدی 

 

اینجا دوماهگی قند عسله

 

 

و سه ماهگی

 

 

   4 ماهگی

 

 

 

 

 

5 ماهگی فنچول مامان

 

 

 

6ماهگی شازده پسر کاکل به سر

 

 

اینجا هم که هفت ماهه شدی و داری آقا میشی

 

 

 

و امااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

Cartoon Birthday Number EightCartoon Happy Birthday Text

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قندولک مامان تقریبا با همه وسایل بازی می کنی بجز اسباب بازیهای خودت البته ماشینها رو خیلی دوست میداری

  اینم که شیردوشو برداشتی و استفاده بهینه می کنی ازش ..ناقلا باز دندون ؟

 

 

 

زبونتو ببر تووووووووووووو

 

 

چ

 

 

کافیه یه نفر سر و صدا راه بندازه یا آواز بخونه تو هم میزنی زیر آواز .بیچاره آقا شیره

 

 

 

 

 

 

توی این ماه خیلی سریع پیشرفت کردی و خیلی زود چهار دست و پا رو کامل کردی اوخی عزیزکم سر زانوهات یه جور قرمز شده دلم برات میسوزه چیکار کنم ؟

تو خیلی ساکتی مامان جون ولی زیر زیرکی خیلی با هوش و شیطونی

 

 

 

 

 

الانم که دیگه اصلا به نشستن و چهاردست و پا رضایت نمی دی فقط و فقط میخوای وایسی جالترش اینه که روی دوپا که بلند میشی دستاتو ول می کنی و می خندی .چون صحنه خیلی خطر ناکه نمی شه ازت عکس بذارم و باید چهار  چنگولی مواظبت باشم که نیوفتی 

خوب آخه نازنین عمرکم هنوز خیلی زوووووووووووووووووووووده صبرکنی نوبت وایستادن هم میشه مامان جونم

این جا هم که خودت غذا خوردی و خیلی هم بهت چسبید

 

 

 

 دیگه این روزا کی حریف آقا مهرسام میشه که قاشق و ظرف خوراکی رو ازش بگیره ؟

 

 

 

 

 

تازگی ها هم که گواهینامه رانندگی با روریک گرفتی کل خونه رو دور میزنی از این اتاق به اون اتاق (انگاری چند تا اتاق داریم حالا  )آشپزخونه راهرو یه روز در برگشت از این گردش با این قیافه اومدی پیشم :

 

 

منم کلی قربون صدقت رفتم و بوسیدم و بوییدمو فشارت دادم که چقدر شیرینی و اینقدر تو دل برویی  که ناگهان دیدم بابایی میگه کی اینو اینجوری کرده ؟

تا پشت سرمو نگاه کردم دیدم که بعله

 

 

 

 

اینا هم جایزه های آقا مهرسامه که توی مسسابقه نی نی شکمو برنده شده بود و حالا بدستش رسیده

 

 

 

 

پسرکم هرچند اینجا برگهای پاییزی رو نمی بینی و زمستون و تابستونش یه رنگه اما مامان برات

میگه که پاییز یه فصل هزارر نگه

پر از زیبایی پر از خورشید پر از مهر

 

 

چند سال دیگه که خیلی هم دور نیست

وقتی که خیلی خیلی آقا می شی و مامان و بابا تا اون روز همچنان دورت می گردن

میریم برات کیف و کتاب می خریم مداد می خریم دفتر مشق و نقاشی می خریم تا بری مدرسه شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

و با سواد بشی  و دانشمند بشی پسرک با هوش من

شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

وقتی ما مدرسه میرفتیم یه تخته سیاه داشتیم و با گچ روش می نوشتیم

 

 

 

با تخته پاک کن و آب تمیزش می کردیم اینجوری :

 

 

اینم از کتاب و دفترمون بود

 

 

  

خیلی دوست دارم بدونم شما وروجک ها روز اول مدرسه چی میزارین تو کیفتون و می برین ؟

 lg252525252520Trees.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

شیرین
3 مهر 92 3:30
خیلی بزرگ شده و خوردنی مخصوصا عکسای 8 ماهگیش. خیلی خوبه که همیشه دوربین به دستی عادله جون
برا زانوهای گل پسرت زانو بند هست که بگیری عزیزم.از لوازم ورزشی یا نوزادی


ممنون شیرین جون زانو بند براش از مکه گرفتم ولی فایده نداره یه ذزه میره جلو از پاش در میاد
ماماني رايان
3 مهر 92 9:08
خيلي مامان باسليقه اي داري آقا مهرسام گل گلاب به به چقدررررر كيف كرردم
اين گلا واسه ماماني
اين بوسا واسه گل پسر قند عسل هشت ماهه


وای لیلا جون منو شرمنده نکن بی هنریم دیگه چه کنیم
نازنین
3 مهر 92 12:52
الهی بگردمت من

عادله جون اسپند دود کن ماشاالله هر روز خواستنی تر میشه پسر خشگلم


شما خیلی مهربونین ممنون از اینهمه بوس


شادي مامي دني
3 مهر 92 12:56
قربون مهرسام خوشگلم برم ٨ماهگيش مبارك پسره گلم
عادله خيلي خوشگل شده وبش افرين مامان با سليقه


شادی جون توی سلیقه جلوی تو لنگ میندازم خوشگل خانوم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 مهر 92 15:06
سلام عزیزم ممنونم بهم سر زدی و بابت ادرس هم ممنونم چه عکسهای خاطره بر انگیزی گذاشتی مرسی کلی کیف کردم مخصوصا پاک کردن تخته سیاه که نمیدونم چرا من عاشق این کار بودم همش تو دلم میگفتم خدا کنه خانوم به من بگه تخته رو پاک کنم انگار از گچ خوردن لذت میبردم


آخی ..خوش اومدین عکسها برای من هم خاطره انگیز بودن ما همه مال همون دورانیم عزیزم

عموش
3 مهر 92 16:24
یره گه چقد بزرگ رفته ، دلُم بِراش یه ذره رفته
مامان زری
3 مهر 92 21:47
هشت ماهگیت مبارک عزیزم
مامانی من که فکر میکنم تا اون موقع این وروجکا کتاب و دفتر الکترونیکی بزارن تو کیفاشون برن مدرسه


همینو بگو زری جون این روزشون دیدنیه
مامان سام
5 مهر 92 3:55
ای جان چه پسری
اگه مایل باشین بیشترآشناشیموتبادل لینک کنیم؟
sam_mansoori.niniweblog.com


بله خواهش می کنم به وب سام کوچولو سر زدم به امید دیدار های بعدی
سپیده
5 مهر 92 22:31
گل پسر قند عسل هشت ماهگیت مبارک
خیلی ناز شدی ماشالله
ایشالله زودترم راه میوفتی و همه وسایل خوشملای مامانتو میشکونی


بشکن بشکنه دیگه سپید جون شروع کرده
مامان ارمان... الهام
5 مهر 92 22:58
عادله جون به نظرم قیافه مهرسام کمی تغییر کردن نسبت به ماه پیشش...چشماش گیراتر و گردی صورتش قشنگتر شده ...خلاصه پسرت خوردنی بود خوردنی تر شدهع

قالب وبلاگشم خیلی خوب شده...خسته نباشی مامان هنرمند عکساش زیبا بود


مرسی از این نگاه مهربونت الهام جون شما خیلی با محبتی
nira
6 مهر 92 13:41
کامنت من نرسیده؟ چند روز پیش گذاشتم

نیومده نیرا جون

مامان آروین
6 مهر 92 18:11
سلام بروی ماه مامان خانومی و پسر 8 ماهه نازم
ایشااااااااااااااااااااااااااااااااااااالله 10000 ساله شی دوماد بشی قربووووووووووووووووووون عسلی خودم که اینقدر شیطون بلا شده .
یادششششششششش بخیر کتاب اولی و دفتر های اون ریختی چه زووود گذشت ایشالله مدرسه رفتن پسریمون ایشالله یه چشم بهم زدن داری گل پسری رو راهی دانشگاه می کنی از دیدن عکسهاش لذت بردم خصوصا اونجا که ذوق کرده آقا شیره دستشه . فدااااااااااااااااااااااااش شم عزیییییییییییییییییییییزم از طرفم ببووووووووووووووسید این کلوچه خوممزه رو



وای مرسی نسیم جون اصلا تو بمب انرژی هستی پر از شادی و سرشار از نشاط خیلی دوستت میدارم
طوطی قشنگم
7 مهر 92 9:16
وای چقدر این پسر خوشمزست.
آدم دلش می خواد دندوناشو گاز بگیره.
ماشا الله عین باباش با نمکه


طوطی جون ممنون که سر زدین حق با شماس
مامان اهورا
7 مهر 92 10:28
ای جونم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!عسل خاله ماشالله به تو!!!!!!!!!
هشت ماهگیت مبارک شیرینم...مامان خانم اسپند فراموش نشه...پسمل مون مثه یه تیکه ماه قشنگه!!!

ممنوووووووووووووون چه خوب که به ما سر زدین دلمون براتون زودی تنگ شده بود بوس به اهورا کوشمولوووووو
نازی
7 مهر 92 15:43
مبارک تولد 8 ماهگی پسر شیرین ما.رادین هم دستشو میگیره به مبل بلند میشه.فکر کنم زودتر از آراد راه بیفته.مواظب گل پسری باش.حسابی بچلونش وببوسش از جانب من.


ای جونم رادین کوچولو که خیلی بامزه و شیرینه دلم براش تنگ شد الان میام بهش سر بزنم آرادی رو هم ببوووووووووووووووووووووس
معصومه مامان آرتین
8 مهر 92 10:23
تو چقدر جیگری خاله
عزیز دلم ماشاالله
خدا حفظت کنه گل من.



ممنووووووووووووووون معصومه جون خوشحالمون کردین که اومدین پیشمون بووووووووس
معصومه مامان آرتین
8 مهر 92 10:26
عزیزم با اجازه لینکتون کردم.


ممنون با افتخار لینک شدید
فرزانه
8 مهر 92 11:26
سلام مامان مهرسام ،کوچولوی زیبایی دارید.به وبلاگ منم سر بزنید خوشحال میشم تجاربتون رو درمیان بگذارید.


خیلی تلاش کردم که براتئن نظر بزارم یه مشکلی هست که نمیشه
بسیار زیبا و مفید برای مامانای آینده من که خیلی توی دوران بارداری مشتاق این مطالب بودم ممنون از اینهمه لینک های مفید و خسته نباشین راستی عکسای جوجه کجاس؟
مامي نسيم
8 مهر 92 22:44
اي خدا اون عكس دو ماهگيش چقد خوردنيه
هشت ماهگيت مبارك عزيز خاله
واي ماماني عكسايي كه گذاشتي منو برد به گذشته يادش بخير


ممنوننننننننننننن خاله مهربون آره خدایی یادش خیلی به خیر چقدر زوووووووووووود گذشت
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
9 مهر 92 1:28
سلام عزیزم خوبی ممنونم
راستی گلم از هدیه نی نی وبلاگ راضی بودی


سلام ممنون که سرزدین خیلی خوش اومدین عزیزم
هدیه رو هنوز استفاده نکردم ولی من برای مهرسام سیاره اعداد و سیاره حیوانات رو انتخاب کردم که ظاهرا آشنایی با حیوانات صداشون وغذایی که میخورن هست و یه سی دی آموزشیه یه سی دی نرم افزار و دو زبانه هم هست برای 3 سالگی و اینا خوبه
خدا رو شکر براش یادگاری می مونه دیگه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
9 مهر 92 1:57
مبارکش باشه


ممنون
مامان ترمه
9 مهر 92 9:59
فداش بشم عزیز من با این عکسای خوشملش


مرررررررررررسی خوشحالمون کردین
الی مامی آراد
9 مهر 92 12:28
ای جونم قربونش بشم ممنونم که پیشمون اومدین منم لینکتون میکنم عزیزم مهرسام جونم رو از طرف منببوسینش


به امید دیدار های بعدی بوووووووووووووووووس
مامان سهند و سپهر
10 مهر 92 8:28
سلام ممنون كه به ما سر زدين . ماشالا پسرگلتون خيلي با نمكه . ببوسينش.
نگران نباشيد هم شما هم نيني به زودي عادت مي كنيد به شرايط جديد.
موفق و شاد باشيد هميشه


ممنون امیدوارم که من عادت کنم برام خیلی سخته
هدیه
10 مهر 92 8:48
الهی من قربون این شازده پسر بشم که اینقدر ماهه.
واقعا باید هردوتون به داشتن هم افتخار کنین. یه مامان مهربون و یه پسرک خواستنی .


هدیه جون ما دوسه تا هدیه داریم سه تا فرشته یکی از یکی مهربون تر ولی نمی دونم شما کدوم هدیه جون هستین ولی به هر حال ممنون از حضور گرمتون
فهیمه ی عمه
10 مهر 92 22:35
هشت ماهگیت میارک مهرسام جان چفدر تغییر کردی ها...ماشالا.عجب وبلاگ خفنی داری کی باشه خودت عکس و مطلب بزاری برامون


فهیمه جون مرررررررررسی خوشگل خانوم ولی خیلی کم سر میزنی هاااااااازودتر بیا پیشمون دلمون برات تنگ میشه
شیما مامان شاهین کوچولو
11 مهر 92 0:40
عزیزمیییییییییییی چه وروجک دوست داشتنییییییییی خدا حفظش کنه


ممنون از نگاه مهربونت شیما جووون کاش ما هم آدرس شاهین کوچولو رو داشتیم و بهش سر می زدیم
شیما مامان شاهین کوچولو
14 مهر 92 0:11
عزیزم آدرس وبلاگ شاهینه


چه خوب که ما هم آدرس داریم حالا میایم پیشتون

vajii
14 مهر 92 11:00
قربونت بشم ؛عزیز دلم
vajii
14 مهر 92 11:04
به به پسر خوشگلم ؛ همیشه سالم باشی
سارا مامان محمدرضا
17 مهر 92 10:35
8 ماهگیت مبارک باشه مهرسام جون. چه قند و نباتی شدی واسه خودتا. چه ناز میخندی. ایشالله 120 ساله شی خوردنی. مامانی عکسای خاطره انگیزی هم گذاشتیا. بوووووس.
راستی منم با 4 تا پست جدید آپم بیای پیشم خوشحالم میکنی.


ایشالا همیشه پر از بهترین خاطره ها باشین .. آفرین به مامان فعال که 4 تا 4 تا پست آپ می کنی
اومدم
nira
19 مهر 92 18:06
چه عکسای قشنگ و خاطره انگیزی
چقده سفید به این پسر جیگر طلا می یاد براش اسپند دود کن

سوشیانس هم عاشق هر چیزی بجز اسباب بازیه


مرسی از این همه احساس قشنگ دلمون براتون تنگ شده
خواهر رونیا
3 آبان 92 12:16
سلام
خوب هستین
من تازه با وب شما اشنا شدم
خواهر رونیا هستم
من لینکتون کردم در ضمن قالب جدیدتون مبارک امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم


سلام خواهر جون ..چطوری دوستم ؟ خوبی؟ رونیا جونی خوبه ؟ چرا که نه ؟ تو و رونیا کوچمولو از این به بعد جزو بهترین دوستای من و مهرسام هستین
بهار
4 آبان 92 16:41
عادله جونم لطفا ایمیلت رو چک کن عزیزم.


مرسیییییییییییییییییییییییییییییی بهار جون خیلی ماهی