مهرساممهرسام، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

مهرسام نفس مامان و بابا

به بهانه روز جهانی کودک

1392/7/17 0:29
نویسنده : مامان خانوم
1,970 بازدید
اشتراک گذاری

   

 

ای گل زیبای هستی امروز، روز نگاه‌های شاداب کودکانه توست که چراغ امید به زندگی را در دل پدر و مادر روشن می‌کند و آینده در دستان کوچکت جای دارد.ای امید زندگی روزت مبارک به امید اینکه غنچه خنده همیشه بر لبانت شکوفا باشد.

 

 


جهان، بی خنده های تو معنا نخواهد داشت. اگر تو نباشی، هیچ بهاری ـ حتی اگر لبریز شکوفه باشد ـ دیدن ندارد.

 

 

 

اگر تو نبودی، باران ها همه دلگیر می شدند و هیچ مادری عاشقانه زیر باران ها، بی چتر لبخند نمی زد. اگر تو نبودی، آسمان با همه حجم آبی اش، در چشم های همیشه خیس هر پدری، دلگیرتر از چهار دیواری کوچکی می شد که به زندانی کوچک بیش نمی ماند.

 

 

 

اگر تو نبودی، شمعدانی های لب پنجره، این گونه زیبا گل نمی کردند و عطر سیب، دیگر معنایی نداشت.

اگر کودک نبود، نه پدر معنا داشت، نه هیچ مادری بهشتی می شد.

اگر کودکان نبودند، شکوفه های زندگی به بهار نمی رسیدند و خانواده، بی مفهوم ترین واژه ای می شد که در لغت نامه ها می شد پیدا کنی.

 

 

کودکان، باغچه هایی از امیدند که از شکوفه های انار لبریز است.

هر کودک، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است.

کودکان، نزدیک ترین راه های رسیدن به عشق را از پرنده ها بهتر بلدند.

 

 

 

کودکان، از تمام ستاره ها و پرنده ها به آسمان نزدیک ترند.

اگر روزی می آمد که جهان خواب هیچ کودکی را نمی دید، بی شک صداقت به آخر می رسید و دوستی و مهربانی، پشت اندوه های بزرگ بزرگ سالی هامان گم می شد.

این روزها اگر عاشقانه سپری می شوند، به عشق بودن شماست. دنیا با کودکان همیشه زیباست؛ زیباتر از همه روزهایی که سراغ داریم.

 

 

دنیای کودکانه، صمیمی ترین دنیایی است که هر لحظه بارها آرزو می کنیم تا کاش می شد یک بار دیگر به این دنیای کودکانه قدم بگذاریم!

کاش دنیا همیشه کودک بماند و کودکانه ترانه های عاشقانه اش را لالایی شب های بی خوابی مان کند!

کاش دنیا به زیبایی روزهای کودکی می شد!

 

 

کاش کودکان، صمیمیتشان را همچون دوستی های بی ریایشان فراگیر می کردند.

کاش دنیا سراسر کودکانه می شد و ما کودک!

کاش هرگز زنگ تفـــــریحی نبود


جمع بودن بـــــــود و تفریقی نبود


کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم


لا اقل یـــک روز کودک می‌شـــیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

سارا مامان محمدرضا
17 مهر 92 10:20
روزت مبارک باشه خاله جون. ایشالله بهترین لذتها رو از دوران کودکیت ببری.


ممنون ....روز محمدرضا جون هم مبارک باشه
فاطمه
17 مهر 92 19:30
روز مهرسام جوونم مبارک ایشالا همیشه شاد باشه
آخ من عاشق اون عکس پنجمی شدم که داره لبش و گاز میگیره میخوام بخورمش


بووس به فاطمه جون روز نی نی شما هم مبارک واقعا همه نی نی ها خوردنی و خوشمزه ان بوس بوس بوس
مامان ندا
17 مهر 92 19:44
عشقم روزت مبارک


ممنون روز نوژان جون و همه نی نی های دنیا هم مبارک
مامانی رایان کوچولو
18 مهر 92 9:53
روزت مبارک جیگرم . عاششق اون عکسم که تو روروک نشسته خیلی بانمکی بخدا


ممنون مامی رایان کوچولوخیلی مهربوووونی به خداااااا

بهار
18 مهر 92 16:08
مامان خانــــــــــــوم من منتظر عکسای گل پسر ناز و خوشگلتون هستماا.
سارا مامان محمدرضا
19 مهر 92 3:43
عادله جون به ما هم سری بزن. بووووووووس


اووومدم با کلله
مامان آروین
19 مهر 92 12:35
ملوسک من پسر شیرین و دوست داشتنیه من عسل و نقل و نبات من روزت مبارک عزیزم بدون که یه خاله نسیمی هم داری که همییییییییییییییشه برات بهترینهارو آرزو می کنه
انشالله کودکیت پر باشه از سلامتی و شادی و خنده و بازی



خاله نسیم مرسی از همه این مهربونیات ...مهرسام و مامانش عاشششق آروین و مامانش هستن بووووس
nira
19 مهر 92 18:02
مهرسام گلم روزت مبارک
هر روزت مبارک
حالا که همه گفتن منم بگم من از اون عکسی که کلاه سر کرده خوشم اومده خیلی خیلی خیلی بانمکه


سوشیانس جونم روز تو هم مبارک وقتی یه مامان به هنرمندی نیرا جون بگه عکس مهرسام خوشگله خیلی خوشحالم ممنووون نیرا جون
مامي نسيم
22 مهر 92 15:21
روزت مبارك خاله جون با كمي تاخير ماماني پسمل ما جشن دندوني گرفته
هدیه
24 مهر 92 7:03
عشقم عسلم. روزت مبارک. :-*:-*:-*:-*:-*
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
27 مهر 92 1:10
مرسی عزیزم قربون این پسر نازنین بشم که انقدر خوشگله برای من ببوسش


مرسی خاله جون چشماتون خوشگل می بینه بوس به ایلیا جون جونی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
27 مهر 92 1:46
ای بابا چشاتون فرز و زبر و زرنگ میبینه

حالا نگفتی چه طور مگه


چون هر وقت من نظر می دم شما مامانی زبر و زرنگ زود زود زود جواب میدی برام جالب بود بوووس
مامان ندا
27 مهر 92 17:14
خیلی وقته عاشق متن وبلاگت شدم اجازه هست خاله جون منم برای نوژان بنویسم

مهرسام جون خوب شد



عزیزدلمی هم خودت هم نوژان جونم ....اینقدر دوستون دارم که با خوشحالیتون خوشحال می شم خیلی مهربون و با محبتی ندا جون خواهش می کنم اگه خوشت اومده حتما این کارو بکن مرسی دوستم از اینهمه لطف و مهربونیت
مامان زری
28 مهر 92 0:30
خصوصی داریییییییییییییییییییییییی گلم


اووووووووومدممممممممممم
nazanin
28 مهر 92 16:35
فدای مهرسام بشم من ناز نازی خاله


خدا نکنه خاله مهربون میبوسمتون
مامان اهورا
29 مهر 92 17:21
متنت عالی بود...

همرسام جونم خاله رو ببخش...سرم خیلی شلوغ بود...
با کلی تاخیر روزت مبارک.


حضور گرمت همیشه دوست داشتنیه دیر و زود نداره بوووس
بهار
30 مهر 92 2:00
خصوصی


مرسی
شادي مامي دني
30 مهر 92 23:47
كاش ميشد روزي كودك ميشديم واقعاااا
افرين عادله جون با اينهمه ذوق و سليقه
قربون پسركه خوشگلم برم كه انقد شيرينه


عزیزمی شادی جون ممنون از حضورت که گرمی بخش دلمون شد <3
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
1 آبان 92 5:05
اپم


اومدممممممممممممم
فاطمه
1 آبان 92 12:31
ای بابا مامانی پس چرا عقب موندی کجایی؟؟؟


گرفتار آقا مهرسام هستم ضمنا از شنبه باید برم سر کار
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 آبان 92 3:16
ممنونم بابت حضور گرمت عزیز دلم
پسر نازنین تو برام ببوس


قربونت خاله جون فرز و زبر و زرنگم که همیشه آنلاینی عزیزمی بوووووووووووووس
نرگس مامان باران
2 آبان 92 11:51
مهر تابان ولایت، شد نمایان در غدیر
باز بخشید این بشارت، خلق را جان در غدیر
«هر که من مولاى اویم این على مولاى اوست»
این ندا پیچید در گوش بزرگان در غدیر
خاطر اهل ولا زین گفته شد امیدوار
ناامید از رحمت حق گشت شیطان در غدیر
عید سعید غدیر بر شما مبارک


ممنووووووووووووووووووووون گلم عید شما هم مبارک
بهار
2 آبان 92 23:41
عادله جونم قالب وبلاگ گل پسرت رو میل کردم.

فقط یه عکس کوچیک لازم داشتم که با اجازت از وبلاگت برداشتم.



خیلی زحمت کشیدی بهار جون ممنوووووووووون خیلی هنرمندیااااااا
vajiii
3 آبان 92 20:36
دستنوشته هات بسیار بسیار زیبان ؛ ومهرسام من زیباتر
فداش بشم ماشااله روز به روز هم خوشگلتر میشه ؛


واااااای سلام خاله جون جوون ..چه خوب کردین که به ما سرزدین دلمون خیلی براتون تنگ شده همچنین برای پرهام جون جونی ....از طرف ما ببوسین روی ماهشو
دوست
4 آبان 92 2:18
لی ذوق کردم ازخوندن اینهمه مطلب جدیییییییید
خصوصی!


واییییییی : )
مامان مریم
5 آبان 92 6:20
سلام عادله جون خوبی؟پسر گلت خوبه ؟وای عاشقشمممممممم
قالب وبلاگت هم مبارک
خودت کار کردی؟
میری سرکار؟
راستی رمز نوشته هامو برات خصوصی فرستادم سر نزدی ها


سلام بروی ماهتون ....ما خوبیم و وقتی به ماسر می زنین خوبتریم... ممنون از تبریکت ..آره میرم سر کار ولی هرروز برام مثل یه ماه طولانیه ...اصلا خوشحال نیستم راستی گلم رمز رو بفرست که دلم واسه ماه کوچولو یه ذره شده
sepide
5 آبان 92 18:19
قربون پسر نازم بشم من روزت مبارک عروسکم

چقد متنش قشنگ بود مامان مهربون

واست قشنگترین روزها رو ارزو میکنم عروسکم
چقد عکسات ناززززززززززن


قررررررررررررربون تو خاله سپید مهربون ...روز ساینا گلی هم مبارک باشه
nira
6 آبان 92 22:24
قالب وبلاگ نو مبارک خیلی خیلی خوشگله


مرسی نیرا جون این هدیه اس ..خاله بهار مهربون زحمتشو کشیده
شیما مامان شاهین کوچولو
6 آبان 92 23:36
سلام مامان مهرسام جونی... معذرت بابت اینکه وبلاگ مهرسام پاک شده بود مرسی از اینکه گفتی... درستش کردم... یه عالمه بوس واسه گل پسر و مامانش


سلااااااااام ...آخیش حالا خیالمون راحت شد ممنوووون و بووووس
مامان هلیا
7 آبان 92 0:53
قربونت برم خاله.من عاشق اون عکست با لباس زرده ولباس صورتی سرهمیه هستم.
خیلی جیگریییییییییییییییییی


ندا جووووووووون ما هم عاشقتیم به جون خودم خیلی با حالی بوس به هلیا جوووون
مامان زری
7 آبان 92 1:13
سلام عزیزم بازم مزاحمت شدم
خصووووووووووصی


sepide
8 آبان 92 8:24
وای چقد قالب وبلاگ پسری ناز شده خیلی قشنگه افرین مامان خوش سلیقه




ممنون سپید جون خیلی مهربونی مرسی از این احساس زیبا
اینو خاله بهار مهربونش بهش هدیه داده

فهیمه ی عمه
8 آبان 92 14:12
قالب جدید وبلاگت خیلی قشنگه به به غکساتم فوق العادس مرسی از مامان مهربونت


مرسی فهیمه جون هنرمند که از ما تعریف کردین وبلاگ خوشحالیم که به ما سر می زنین
الی مامی آراد
8 آبان 92 18:40
ای جووونم منتظر پست جدید هستیم


مرسی که پیگیر وبلاگم هستین خاله مهربون خیلی دوستتون داریم
خواهر رونیا
9 آبان 92 11:53
سلام چه خبر
مهرسام جون خوبه
ببخشید اصلا یادم نبود بهتون سر بزنم
ولی هر روز اپ کردم
چرا پس شما اپ نیستی


خیلی شرمنده ام شما هم خسته نباشی آخه از هفته قبل میرم سر کار اونم 2 شیفت خیییییلی سخته خیلی خسته میشم نرسیدم بیام ببخشید