مهرساممهرسام، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

مهرسام نفس مامان و بابا

ماه نهم ماه جدایی

1392/8/14 1:00
نویسنده : مامان خانوم
1,751 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره رسید...ناراحتامروز روز سختی بود ...بعد از 18 ماه که هر لحظه و هر ثانیه از عمرم رو با تو بودم ، امروز روز جدایی رسید و من برای چند ساعت از تو شیرین دلبرکم دور بودم گریه.. نمی دونی چقدر سخت بوووووود...هر بار که به یاد اون چشمای نازت می افتادم اشکم می اومد ..یاد اون دستای کوچولوت دلمو هوری می ریخت پایین آروم و قرار نداشتم ...اونقدر از دیدن دلتنگیات دلم به درد میاد که نگوووووونگران

 

وقتی میرم سر کار باهات خداحافظی می کنمبای بای دقیقا دور شدن منو حس می کنی با اون نگاه نازنینت دنبالم میای و غمی میاد تو چشات ..کاش می مردم و این جوری تو رو غمگین نمی کردمآخ

پسرم ،همه به من میگن پسر بزرگ کردن وقت تلف کردنه !!!!اما من اونقدر عاشقتم که حتی یه لحظه با تو بودن رو با دنیا عوض نمی کنم ...همین که یه لبخند می زنی و اون دوتا دندون موشی ها رو نشونم میدی انگار هر لحظه بهشت رو به من می بخشی و من چه طور می تونم اینهمه لحظه های بهشتی  رو تلافی کنم برات ؟؟؟ بغل

 

 

مهرسامم ..از این که یه مادر نصفه نیمه شدم برات ..ناراحتم سعی می کنم توی ساعت هایی که کنارت هستم جبران کنم خیلی وقت ها چشمام به خاطر بی خوابی سوزش داره ولی باز برای در کنار تو بودن هیچه

.

توی این مدت که برگشتم سر کار 12 سال سابقه کار منو به خاطر 12 ماه مرخصی زیر سوال بردن و از دستم عصبانی هستن اما باز خوشحالم چون همه اینها به زودی حل میشه و اون روزهای زیبا و خوش با تو بودنه که تا آخر عمرم بهترین خاطره های من هستن.

هر بار که تو رو بوسیدم ....روحم تازه شد

هر بار که تو رو بوییدم ....عمر دوباره بود

 

چند روز اول با بابایی مهربون رفتی سر کارش و خیلی خوش گذرونده بودی ولی حسابی خسته می شدی ولی زیاد بهونه مامان رو نمی گرفتی تعجب

بعد از اونم که بابای مهربون من اومد پیشت و تو هم خیلی خیلی دوستش داری ..واقعا ازش ممنونم اگه اون نیومده بود پیشمون توی این چندروز معلوم نبود چه قدر سختی می کشیدیم هردومون ..هنوز هم دارم تلاش می کنم شاید بتونم مرخصی بگیرم و یه مدت بیشتری پیشت بمونم  هر چند با خودم می گم شاید از الان عادت کنی بهتر باشه نمی دونم ..تولد 9 ماهگیت بنا به دلایلی که خودت هم می دونی ساده برگزار شد ایشالا تولد 10 ماهگیت بیشتر برات عکس می گیرم از خود راضی

                            شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

شوماخرعشق فرمون در کارتینگ کیش :

 

 

مهندس همه فن حریف و جعبه ابزار :

 

میزو صندلی نوردی :

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان اریا
14 آبان 92 1:06
سلام ماشاالله چه نانازی دارید وروجکه خدا براتون حفظش کنه


سلااااااااااام ..چه عالی که یه دوست تازه پیدا کردیم ..حیف چرا آدرس نذاشتین ؟
sevill83
14 آبان 92 1:13
وااااااااای خدای من چه با احساس
اشکمو در آوردی مامان مهربون

قربونه مهرسام جونم برم من
باور کن خیلی خیلی دلم برات تنگیده بود، وقتی عکساتو دیدم ذوق کردم
خیلی آقا شدی هزار ماشاالله


همیشه اینقدر لطف و محبت داری که شرمنده میشیم ...می بوسیمتون هم حسین جون هم خودتو خاله مهربون
nazanin
14 آبان 92 10:07
میفهممت عادله جون واقعا وری از نی نی سخته ولی سعی ک تحمل کنی که خیلی وابسته هم نشه راستی مهرسام عسلی رو کجا میزاری؟؟


نازنین جون خیلی سخته خیلی خیلی ....فعلا بابام اومده پیشمون مهرسام خیلی باهاش جوره
سارا مامان محمدرضا
14 آبان 92 21:30
درکت میکنم عزیزم. دوری از عزیزای دلمون خیلی سخته. منم هفته ای دو دفعه ازش دور میشم. همش سرکار بهش فکر میکنم.:-( اوایل اشکم هم در میومد.
نهمین ماهگردت مبارک باشه آقا مهرسام.
چه جالب اتفاقا آخرین پست محمدرضا رو که دارم مینویسم اما هنوز تو وبلاگش نزدم اسمشو گذاشته بودم محمدرضا شوماخر!!!!!! آخه اونم عشق ماشین و فرمون و..... هست و با روروءکش کارای جالبی میکنه!!!:-P


ممنون از همدردیت سارا جون ممنون که به یادمون هستی ..قربون هردوتا شوماخرامون بشم من
مامان ندا
15 آبان 92 1:12
کجایی عادله جون دلم برای هردوتون تنگ شده خوبین سلامتین عیبی نداره دیگه من اگربودم سرکارنمی رفتم ولی خوب این نظرمنه ان شالله هرچی خیره همون پیش بیاد

مرسی ندا جون دوست مهربونم
خدا رو شکر ما خوبیم
شرایط کاری من یه جور سخته که نمیشه راحت بیام بیرون ...شاید تقدیر ما اینجوری باشه ..چه کنیم .خدا به پدر و مادرم عمر با عزت بده که اومدن کمک فعلا خیالم راحته تا یه نفر خوب و مطمین پیدا کنم
طوطی قشنگم
15 آبان 92 12:07
چقدر این پسر خوشگلو خوشمزست با اون موهای بانمکش.
مامان خانم چرا نمیدی باباش ببرش آرایشگاه!!!


خودتون دارین میگین دیگه موهای با نمکش !!!
ایشالا واسه تولد یه سالگیش می بریم
فاطمه
15 آبان 92 16:35
وای چه تغییر و تحویلی تبریک میگمعزیزم میدونم دوری از این وروجک ها خیلی سخته خودم دوران تحصیلم تجربه کردم اما باید باهاش کنار بیای


فاطمه جون مرسی از تبریکت گلم بله دیگه باید کنار بیام این راهیه که خودم انتخابش کردم
sepide
15 آبان 92 20:14
قربون دل مهربونت دوست خوبم.بمیرم واسه دلتنگی هاتون که منو یاد دلتنگی هام میندازه
امیدوارم بهترینها واستون رقم بخوره
فدات بشم خاله جونی با اون چشمای نازت و دندون خوشملت
9 ماهگیت هم مبارک خوشگل


سپید جون ایشالا همیشه لبت خندون باشه ...ایشالا خدا همیشه سلامتی بده و هیچ نی نی از مادرش دور نمونه
مامان رادمان
16 آبان 92 1:34
عادله جون قربون دل مهربونت بشم حسابی اشکمو در اوردی بند نمیاد دیگه
فدای مهرسام بشم من بزرگ میشه و به خاطر داشتن همچین مادری افتخار میکنه عزیزززم.


اوخی ببخشید اصلا نمی خواستم ناراحت بشین فقط چون دلم پر بود حساساتمو اینجا نوشتم امیدوارم در آینده همین سختی ها هم خاطره های شیرین باشن
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
17 آبان 92 0:44
عزیز دلم خوبی چقدر اون عکس دو نفرتون نازه... خیلی زبیاست
من اپم بیا پیشم


خدا رو شکر همین که با همیم و سالمیم یعنی خوبیم ....اومدیم پیشتووووووووووووووووووووون
nira
17 آبان 92 17:12
گل پسر ناز خوشحالم حالت خوب شده عادله کی همچین حرفی زده (پسر بزرگ کردن وقت تلف کردنه) به نظر من کسی که به بچه فقط به چشم عصای پیری نگاه نکنه این حرفو نمی زنه جدا از این که فردا چی پیش می یاد و این کوچولوها بعد از بزرگ شدن چه کار می خوان بکنن که باز به نظر من دختر، پسر نداره، من به خاطر عشق و شوری که پسرم امروز به زندگی من داده تا اخر عمرم ممنونم ازش امیدوارم مهرسام گلم بتونه راحت دوری مامان مهربونشو تحمل کنه عادله کامنت خصوصی داری
مامان خانوم
پاسخ
خیلی عزیزی نیرا جونم عصای پیری رو خوب اومدی از اینکه دوست خوش فکر و با اندیشه ای مثل تو دارم احساس غرور می کنم همیشه نگاهت خاص و زیباست ...ممنون از حضور پر مهرت آخ جون کامنت خصوصی
مامان ترمه
18 آبان 92 10:31
اخی خیلی سخت منم وقتی میام سرکار همش فکرم پیش ترمه می مونه ولی چکار باید کرد


پس با هم همدردیم
منم نمی دونم چه باید کرد بعضیا می گن حضور مادر برای بچه ضروریه بعضی ها هم میگن برای آینده خودش بهتره که مادرش توی اجتماع باشه حالا کدوم درسته نمی دونم تصمیم گیری سخته باید صبور باشیم
nira
19 آبان 92 9:51
نظر من باز هم نرسیده فکر کنم یا رمزشو نمی نویسم یا اشتباه می نویسم رسیده نازنین جون مامان مهرسام تنبل شده دیر جواب داده خیلی هم شرمنده اس
بهار
20 آبان 92 16:50
عادله جون اجازه هست لینکتون کنم؟؟ لطف می کنی بهار جون خیلی خوشحال میشیم
الی مامی آراد
21 آبان 92 13:05
آره مامانی خیلی سخته برای هردوتون درکت میکنم ماشالله چه جیگری شده مرسی از همدلیت همین که دوستای خوبی مثل شما داریم و بهمون نیرو میدین تحمل می کنیم این روزهای سخت رو خدا سلامتی رو به همه بده تا همگی شاد باشیم آمین و شکر به خاطر اینهمه چیزهای خوب
مامان هلیا
21 آبان 92 17:01
الهی قربونت برم خاله.خوش به حالت که مامان مهربونی داری.قدرشو بدون. عادله جون اشکمو دراوردی. مهربونی رو از دوستای نازی مثل شما و هلیا جونم درس میگیریم ندای عزیزم نبینم اشکاتو همیشه بخند که خنده هاتون آرزوی قلبی ما هستن منو ببخش اگه ناراحتت کردم
سارا مامان محمدرضا
21 آبان 92 20:00
عادله جون مهربونم با این پسر با نمک و تپل نازتتتتتت از طرف من لپای نازش ماچچچچچچ کن گلم. مرسی بهمون سر زدی. رمزو واست خصوصی میفرستم چک کن. اومدیم
atena
22 آبان 92 10:59
che pesar nazi kheili naze قربون آتنا جونم چشمات ناز می بینه عسل خانوم
احسانه
22 آبان 92 14:20
سلام ماشالله بهاین گل پسرت دلم میخواد بخورمش راستی یه سوال چه جوریها هست که شما انقدر وبلاگت نازه ای کاش میشد به منم یاد بدی مزالبتم قشنگه کلا هم خودت باحالی هم گل پسرت از مهربونی و نگاه مهربون و حضور گرم شماست که اینجا صفا داره خاله مهربونم بوس به مهرسا و مهدیس جون جونا
مرمر
23 آبان 92 2:08
سلام دوست خوبم خووووووبی؟ وای خوندم گریم گرفت چقد برا مامانا و نی نیا جدا شدن بخاطرکار سخته منم شاغل بودم اما بخاطرارتین قیدکارو زدمو قرارداد رو فسخ کردم البته با هزار مصیبت من اصلا ازت تصوری نداشتم اما دیدم خیلی خوگشلی ها راستی مهرسام راه میره؟
مامان خانوم
پاسخ
سلام به روی ماه مر مر جون و آرتین خوشگله خوش به حالت خوبی کار قراردادی همینه یه حسن حساب میشه که آدم اسیر نیست فدات بشم من مرمر جون تو عکس اشتباهی شده اینطورا هم خوب نیستم مهرسام با واکر راه میره ولی خودش میتونه وایسه تا قدم بر میداره میوفته
سمیه مامان پارسا
23 آبان 92 13:16
عزیزم ناراحت نباش اینقدر سوزناک نوشتی که منم یا روز اول افتادم که میخواستم پارسا رو تنها بذارم اشکم در اومد منم فراموشت نکردم جیگری بس که مشغله دارم به خدا حالا بذار ایشالا دوتا بشن میفهمی چی میگم همیشه به وبت سر میزنم چشم بیشتر سعی میکنم بیام پسرت و ببوس بووووووس به هر دوتون سمیه جون خاله مهربون ببخشید اگه نارحتت کردیم فکرکن با این شغل ما بخوای دو تا بچه رو ساپورت کنی حق داری به خدا خیلی سخته خیلی واقعا باید از خودمون مایه بذاریم خدا خودش توان بده جفت نی نی ها ببوس