مهرساممهرسام، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

مهرسام نفس مامان و بابا

ماههای عمر ماهکم دو رقمی شد 10 ماهگیت مبارک

1392/9/1 21:28
نویسنده : مامان خانوم
1,506 بازدید
اشتراک گذاری

 

بزرگ مرد کوچک من .....تولد 10 ماهگیت مبارک!!!!

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

2019.gif                          2019.gif

دیگه اینقدر شیطون شدی که خودت از در میگیری و وایمیستی بعدشم این قیافه ای میشی

 

ساعت 1 نصف شبه و  شما اصلا تصمیم نداری بخوابی ..باز داری دندون در میاری و کم خواب شدی اما اینبار خدا رو شکر خوش اخلاقی و کمتر درد داری دندونای بالا کاملا جوونه زدن دندون خرگوشیات هم دیگه در اومدن از پایین هم 4 تا دندون جدید برجسته شده بمیرم برات  کاش میشد کمکت کنم

 شکلکهای جالب آروین

 

 

 






قربون اون پاهای کپلت بشم کپل پای من که اولین قدمهای زندگیتو باهاشون بر میداری

این صدای قلبم نیست ..صدای پای توست که در سینه ام می دود

کافیست خسته شوی ..کافیست بایستیکوکولوهای با مزه و دست داشتنی

دوچرخه سواری در اسکله تفریحی کیش :

دالی بازی با استفاده از  ستون های روشنایی های ساحل :

یه روز سوپتو با یه حرکت ژانگولری چپه کردی و تا من رفتم دستمال بیارم این بلا رو سر من آوردی :

عاشق جارو برقی هستی و کلی با هاش بازی می کنی خخخخخخخخخخ

این هم مراسم کشتی گرفتن با متکای خودت که حسابی از خجالتش در میای و چپ و راستش می کنی

عاشق تبلیغ بی بی تک هستی تا شروع میشه کلی دست و جیغ و هورا می کشی و چشم ازش بر نمیداری 

یخچال  اسباب بازی خاص آقا مهرسام  شکلکهای جالب و متنوع آروین

روز جمعه یکم آبان نود و دو رفتیم ساحل مرجان صبحونه بخوریم که اونجا یه پارک بازی کوچولو داشت و شما کلی تاب بازی کردی

 

 

اینقدر دوست داشتی که کم کم داشت خوابت می گرفت

 

Hammock 1

 

مادر که شوی ...

انگار هر چه در توست دیگر از آن تو نیست...  آن لحظه که چشمت بروی کودکی در آغوشت گشوده  شود انگار برای همیشه چشمت را بروی خودت می بندی ... دیگر دیده نمی شوی انگار ...  انگار در خود ذوب می شوی و در کالبدت روح انسانی از تو بزرگتر و از تو صبور تر دمیده می شود...  انگار احساساتت حجیم تر می شود... حجیم تر از تو... و رویاهایت دوردست تر...

آری...

 

با آن گونه های ظریف  و دستهای کوچک...

قند در دلم آب می شود وقتی شور خواستنت با رویای آمدنت در هم می آمیزد. حس داشتنت و لبخندی که تو میان ما تقسیم می کنی ..سهمی برای مادر و سهمی برای پدر...

و من روزها را می گذرانم به صبر..

فرشته کوچکم

من به تو می اندیشم...

 

 

و به روزی که از من خواهی پرسید که چرا خواستمت

و آنروز من تو را با همین حس خواستن در آغوش خواهم کشید و پاسخی روشنتر از این نخواهم داشت که (خواستمت چون باور داشته ام که تو استحقاق این را داشته ای که باشی و دنیا با وجود تو جای بهتری باشد)

آری دنیا با وجود تو جای بهتری است شاید همان بهشت است ..متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (28)

سارا مامان محمدرضا
2 آذر 92 14:22
10 ماهگیت مبارک شیرین عسل. وروجک تر از قبل شدیا. ماشالله. چه عکسای خوشکلی گرفته شیطون خان.
مامان خانوم
پاسخ
سارا جون میدونی که ما یعنی مهرسام و مامانش دوتایی مون عاشقتیم بس که مهلبونی خاله
مامان هانیه
3 آذر 92 15:00
نازی به این پسر بانمک خدا حفظ کنه این دردونه خوردنیو عادله جون وبلاگ خیلی زیبایی ساختی برای پسری .. آفرین هروقت میام اینجا لذت میبرم آفرین به قلم زیبات
مامان خانوم
پاسخ
هانیه جون زیبایی در نگاه شماست که به ما انرژی میده ..خیلی خوشحالیم که بهمون سر میزنی
مامان هلیا
3 آذر 92 22:04
10ماهگیت مبارک جیگر خالهدندونای جدیدتم مبارک خوش اخلاق خالهدست راستت روسر هلیا عادله خیلی بااحساسی.مرامجذوب خودکردی :و به روزی که ازمن خواهی پرسید چراخواستمت ...........
مامان خانوم
پاسخ
ندا جون مرسی از اینهمه احساس و محبت خیلی خانومی تو که خود جاذبه ای اصلا بگو ببینم نیوتن چیکارت بود ؟
مامان ندا
4 آذر 92 16:07
ئورقمی شدن سنت مبارک وای چقدرنازی توبه خداعاشقتم کاش یه روزازنزدیک توروببینم سبزه بانمک
مامان خانوم
پاسخ
قربونت ندا جوون ما که بیصبرانه منتظر دیدارتون هستیم کیش چی شد؟
nira
5 آذر 92 10:50
10ماهگیت مبارک گل پسر
مامان خانوم
پاسخ
مرسی نیرا جون خیلی دلمون براتون تنگ شدعه بود ها سوشیانس جون جونی رو فیشارش بدین
شیما مامان شاهین کوچولو
5 آذر 92 20:09
10 ماهگیت مبارک خوشگل پسر ای جااااااااان دندونای خوشگلشو نگاه کن چقدر خوردنی شدی تو جیگر خاله به به چه مامان خوشگلی خیلی خوشحالم که دوستای خوبی مثل شما دارم
مامان خانوم
پاسخ
ما هم به دوستای جیگریمثل شما افتخار می کنیم
سارا مامان محمدرضا
5 آذر 92 22:34
جییییییجل طلای خاله به مامانی بگو بره اختصاصی که رمزو واسش فرستادم. مرسی عسیییییییییس دلم. منو محمدرضا هم شما رو خعلییییییی دوس داریم. پس چی فکر کردیماچچچچچ
مامان خانوم
پاسخ
الان با رمز میایم سراغتوووووووووووووووووووووون هوررررررااااااااا
مامان زری
6 آذر 92 0:49
10 ماهگیت مبارک فرشته کوچولوی من تو عکس آخری خیلی بانمکی و صد البته خوردنی و شایدم گاز گرفتنی نظر خودت چیه؟
مامان خانوم
پاسخ
نظرمن اینه که شما مثل یه فرشته مهربون هستی که منو خیلی دوست داری
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 آذر 92 3:44
عزیزم پستت عالی بود هم عکسهااا هم خاطرات و هم دل نوشته هات ممنونماپم
مامان خانوم
پاسخ
حتما الان میایم پیشتون هورااااااااااااا دیروز سر زدیم هنوز آپ نبودین
sepide
7 آذر 92 1:08
قربونت برم عزیزم.ده ماهگیت مبارک خوشگلم بمیرم واست که انقد واسه دندون دراوردن اذیت میش.ایشالله زودی و راحت درمیاد خوشگلم قربون اولین قدمات با پای کوپولت.مبارک خاله جون عزیزم چی میخوای از جون یخچال قربونت برم که تاب تاب میخوری گلم واااااااااااای چقد مامانت با احساسه.خیلی قشنگ نوشتی عزیزم. خدا خونواده سه نفرتونو حفظ کنه
مامان خانوم
پاسخ
آخ که چقدر خوبه ما تو رو داریم سپید جونم خیلی ماهی
مامان نازنین
7 آذر 92 23:33
10ماهگیت مبارک گلم دندونای خشگلت مبارک باشه عادله جون واقعا مامانه نمونه ای هستی خدا کنه منم بتونم مثل شما باشم
مامان خانوم
پاسخ
نازنین جون تو خیلی خیلی مثبت اندیش و با محبتی ...من که فکر می کنم مادر بدی ام و نصفه نیمه همش پسرکم رو تنها میذارم و میرم سر کار ..چاره ای هم ندارم مطمینم که شما خیلی خیلی مامان بهتر تر تری از من هستی ..من که عاشقتم
khale sara
8 آذر 92 16:53
joo khostele khale delam vasat koochooloo shode... har vaght miam too webloget az shedate doost dashtane maman adeleye mehraboonet geryam migire...asheeeeghetam khale
مامان خانوم
پاسخ
سلام به روز ماه خاله ساارای خوشگل و مهربون خیلی خوشحالمون کردی که برامون یادگاری نوشتی خاله جووووون
مامان مریم
11 آذر 92 7:44
ده ماهگیت مبارک ایشالله 120 ساله بشی آخه مامانش اینهمه ژست خوشکل میذاری مامان مریم میخواد قوت بده پسرت رو حالا چیکار کنه ؟؟؟؟؟؟؟/ یه بوس گنده وآبدار از لپ خوشکلششششششششش باشه ؟ راستی چونه ش رو هم محکم گاز بگیررررررر وگرنه خودم میام هااا
مامان خانوم
پاسخ
هاشق مامان مریم و نی نی نازش هم هستیم ما خیلی ماهی خاله ممنون از مهربونیات
مامان الیار
11 آذر 92 17:08
سلام عزیزم چه وبلاگ خوشگلی داریداگه مایلین خبر بدین تا تبادل لینک داشته باشیممنتظریم
مامان خانوم
پاسخ
یهتون سر زدیم آشنایی با الیار جون و مامانش اتفاق خوب امروز ماست
مرمر
13 آذر 92 17:26
ای خدا چقد تو نازی پسر چقد ملوسی من عاشق دندونات شدم مث مرواریدن بخدا چقدم شبیه خودته 10ماهگی عسلی مبارک
شیما مامان شاهین کوچولو
15 آذر 92 16:10
سلام دوستم خوبی؟؟؟ مهرسام تپل خوبه؟؟؟ از عکسهای تو پارک معلومه که ذوق عکاسی داری... از زوایا و کراپ های مختلف میشه فهمید که یه مامان هنرمند داره عکس میندازه میشه بپرسم لنزتون چیه؟؟؟ عزیزم اکسترنال چرا؟؟؟ تو خونه که نور کمه auto عکس ننداز... دوربینو بزار رو ((manouel)) همون m ... بعد دیاف و سرعتو خودت تنظیم کن با توجه به نور کمی که داری... اونوقت ببین چه عکسای با کیفیتی میتونی بگیری اگه سوال داشتی بازم بپرس خوشحال میشم کمکی کرده باشم
مامان خانوم
پاسخ
ممنون دوستم میام پیشت
شیما مامان شاهین کوچولو
17 آذر 92 11:56
سلام مامان خانوم .... ایزو رو بیار پایینتر ...چون بچه زیاد وول میخوره بیارش پایینتر تا کمتر تار بشه عکسها.... عکسی که از شاهین گرفتم دوربین رو s سرعتو بیار پایین اونموقت نور کشیده میشه و عکس خوبی در میاد... امتحان کن
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 آذر 92 7:12
اپم عزیز دلم
مامان خانوم
پاسخ
اومدییییییییییییییممممممممممم
سارا مامان محمدرضا
25 آذر 92 0:49
با 3تا پست جدید آپم. بدووووو بیا مامانی. رمزشونو تو خصوصی فرستادم واست.
بهار
25 آذر 92 1:35
10 ماهگیت مبارک عزیزمــــــــــــــــ چه صورت شیطونی داره ماشالــــــــــــــــــا ، کاش منم از این نی نی های لپ دار و شیطون داشته باشم.. قربونت برم ایشالا همیشه سلامت باشی.
مامان خانوم
پاسخ
ایشالا که یه نی نی خیلی جیگر تر از همه نی نی ها بهتون هدیه میده خدای مهربون با اون قلب پاکی که داری شک ندارم
عاطفه (نیکو)
28 آذر 92 0:12
سلام دوست جونم دلم واستون خیلی تنگ شده بودااااااااااااا! مخصوصا واسه مهرسام نقلی با اون خنده هاش قلبونش برم ماشالله خیلی خواستنی و مامانی چند وقت بود که نتونستم بیام و اصلا نتونستم وبلاگ کلوچمو آپ کنم مهرسام گوگولیمو از جای من ببوس عادله جون راستی مهرسام جونم 10 ماهگیت مبارک عزیییییییزم ما همیشه به یاد شما هستیم و سر میزنیم ولی چند وقتی نبودین نگرانتون شدیم خوب
مامانِ فاطمه
28 آذر 92 2:07
جیگرشو.....................
مامانی رایان کوچولو
29 آذر 92 9:39
به به چه قالب خوشکلییییی مبارکا باشه قربونت برم جیگر خاله خییلیی به دل میشینی با اون خنده های نااازت امیدوارم قدمهای بعدیت رو تو جاده موفقیت برداری عسلم
مامان خانوم
پاسخ
مهربونترین خاله دنیا خاله لیلا
فاطمه
30 آذر 92 16:23
10 ماهگیه گل پسرررت مبارک البته کم کم داره 11 ماهه میشه باید یه روز لپای این پسر گاز بگیرم من
مامان خانوم
پاسخ
آره والا مثل برق و باد میگذره الان هم داره 12 ماهه میشه چه زود گذشت
فاطمه مامان وانیا
30 آذر 92 16:45
هوای فاصله سرد است من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم یلدا مبارک
مامان خانوم
پاسخ
یلدای شما هم مبارک بوس برای وانیا جون و مامان مهربونش
مامان اهورا (نرگس)
1 دی 92 17:11
10 ماهگیت مبارک آب نبات...آخه چقدر شیرینی تو؟؟؟!!! قربونت برم با اون دندونای خوشگلت...فدای اون پای کپلیت...عاشق اون عکستم که زبونت و درآوردی... می بوسمت،می خورمت...
مامان خانوم
پاسخ
واای خاله نرگس مهربونم شما خیلی مهربونی اهورا جون هم خیلی ناز و خوشمزه و گوگولیه
مامان الیار
3 دی 92 15:16
کجاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهایید مامانی یلداتونم مبارک
مامان خانوم
پاسخ
هم عذرخواهی هم بوس فراوان اومدیم