مهرساممهرسام، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

مهرسام نفس مامان و بابا

حمام بعد از واکسن در 4 ماه و 4روزگی

1392/4/14 0:11
نویسنده : مامان خانوم
15,227 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان حالا دیگه واکسن 4 ماهگی هم زدی و دیگه خیلی خیلی آقا شدی گاوچراناز اونجور آقاهای شیطون بلا عینک وقتی بهت گفتم می خوایم بریم حموم خیلی خوشحال شدی چشمک

حالا دیگه پاهاتو می بری بالا شالاپ شولوپ می زنی توی آب و از صداش خوشت میاد کلی می خندی خنده قربون اون خنده های خوشگلت بشه مامان قلب

  وقتی هم حوله می پیچم می فهمی که دیگه آب بازی تموم شده و باید بریم بیرون

اخمات میره تو هم منتظرانگاری می خوای بگی یه کم دیگه آب بازی کنیم

از این قسمتش اصلا خوشت نمیاد و هی نق می زنی نمیشه که گل پسرم لخت بمونیمشغول تلفن باید لباس بپوشی لبخند

حالا سشوار می کشیم و کرم می زنیم

                       

وقتی برات کرم می مالم می خوای بخوریشون آخه شیزون مگه کرم خوردنیه ؟؟

حالا دیگه تموم شدdance3.gif dance3.gifبه به چه گل پسری داریم ما kiss.gif

                                               

اینم یه خواب شیرین بعد از حمام که حسابی شازده منو خسته کرد خوب بخوابی نفسم خوابت پر از ستاره های رنگی باشه عشقم

                      

                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شقایق
5 خرداد 92 22:30
عمه واست قش کرده رو سینه اش قرمز شده پسرم چقدر ناز وخوشگل شدی قربون اون خنده هاتتتتت


زودی میام پیشتون.......... شما نمیاین؟؟؟؟
مامانی رایان کوچولو
6 خرداد 92 0:09
عافیت باشه عزیز خاله


ممنون خاله
مامان شايان و پرنيا
6 خرداد 92 0:27
اي جونم اوخ شدي خوشگل خان؟





مرسی حالا دیگه خوب شدم خاله هههه شما رو میشناسم ؟؟؟
به هر حال خوش اومدین و ممنون
مرمر
6 خرداد 92 2:16
سلام مامانی من از نی نی سایت اشنا شدم باهاتون دوست دارم دوست شیم لینکتون کردم




باعث افتخاره ممنون دوست جونم بوووس


آدرس ما چیه منم بلینکم ؟؟
مامان آروین
6 خرداد 92 21:41
سلام دوست جون خوبم
ممنون از اینکه به وب آروینمون اومدید و نظر زیباتونو سبز کردید . ماشالله 1000 ماشالله پسر ناز و دوست داشتنی دارید . از دیدن همه عکسهاش کلی ذوق کردم . با اجازه لینکتون کردم تا زود بزود گل پسری رو ببینیم . لپهای هلوییشو از طرفم ببوسید . روز پدر رو هم به همسر عزیز و شیر مردتون تبریک می گم امیدوارم تا ابد در کنار هم خوش باشید


ممنوووووووووووووون مامان آروین جونی باعث شادی و افتخار منه بوس
سپیده
8 خرداد 92 18:14
الهی فدای مهرسام ناز بشم.چه خوشگل حموم میکنه.


خاله سپیده خوشگلی از خودتونه جون جونیییییی بووووووووووووس
nira
13 خرداد 92 20:44
ای جونم چه عشقی می کنه توی اب
مامانه گل پسری
17 خرداد 92 11:16
قربونش برم من خوردنی شده