مهرساممهرسام، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

مهرسام نفس مامان و بابا

به خاطر قولی که به مامان سوشیانس داده بودم !

1393/7/11 9:02
نویسنده : مامان خانوم
1,735 بازدید
اشتراک گذاری

روز جهانی مقمقی هم مبارک

0291.gif  0291.gif  0291.gif  0291.gif

 

سلام به روی ماه همه نی نی های ناز و مامانای خوجل و موجل !

مامانی که تنبل شده بود و از طرفی نی نی نمیذاشت که آپدیت کنه وبلاگ رو ،

عزمش رو جزم کرد اول داد ویندوز لپ تاپ رو عوض کردن و یه جمعه پاییزی

که آقا مهرسام خوابیده بود وبلاگشو آپ کرد.

0272.gif

اولین خبر یه مهمونی نی نی سایتی بود که خیلی خوب بود و به خاطره هایی زیبای ما پیوست

شایلین جیگر....مهرسام خان ...و درسا عسل

میبینی مامان جون چقدر طرفدار داری ؟

ازحالا دخملیا دورتو گرفتن نمیذارن تکون بخوری

مامانای آینده نگری دارن هااااااا36_2_15.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

смайликсмайликсмайликماهگی قندولکم مبارک

این روزا فقط دوست داری توی اتاقت بازی کنی و اصلا اهل اینکه اسباب بازیها رو بیاری بیرون نیستی و این خیییییلی با حاله همه مامانا از من میپرسن چه جوری این کارو بهت یاد دادم و من میگم که پسری خودش آقاس ما چه کاره ایم36_16_25.gif

کسایی که مخصوصا خیلی دوست داری ببری توی اتاقت یکیش دا هست یعنی محمدرضا و یکی آدش هست که یعنی آرش 14.gif

علاقه شدید به پرنده ها و پیشی ها  ببین چه ذوقی می کنی از دیدن مرغابیا

ولت کنم دنبالشون رفتی توی آب 35.gif

 

به خاطر همین علاقه یه روز بردمت باغ وحش 

اونجا محو تماشای حیوونا بودی و کلی ابراز احساسات میکردی بهشون

مثلا شیر با اون عظمت و ابهت رو دیده بودی بهش میگفتی : پیشه پیشه36_12_6.gif

 

و هر از چند گاهی بر میگشتی به من نگاه می کردی با چشمای گردالی و خوشگل پر از سوال که این چیه دیگه ؟؟؟1193378111-859.gif

این یکیو دیگه منم نمی دونم چیه مامان جون1193378426-4313.gif

یه اسب مینیاتوری اونجا بود ..سوارت کردم خیلی می ترسیدی و در عین حال خوشت میومد36_2_21.gif

صورتت رو و کردی اونوری تا نبینیش

کم کم خوشت اومد و ترست ریخت

حالا دیگه پیاده شدنت مکافاته 0281.gif

پر جست و خیزی و شوری به زندگی میدی که وصفش آسون نیست

0325.gif0325.gif0325.gif

هرجای دنیا که باشی تا صدای هواپیما بیاد سرتو بالا میبری وب اانگشت نشونش میدی : هپ هپ بعدم باهاشون بای بای می کنی36_12_3.gif

و خدا نکنه گوشه ای جایی آب ببینی

آببزی

آببزی

اینقدر میگی آب بزی و تا خودتو بهش نرسونی بیخیال نمیشی0273.gif

خیلی هم زبلی

برای اینکه پرپر نشه یواش یواش میگیریش ولی بابایی سربه سرت میذاره و فوتش میکنه

تو هم یاد گرفتی

فوت میکنی ولی نشونه گیریت کجه خخخخخخخ0290.gif

دغدغه این روزای من غذا نخوردنته

نمیدونم چرا اعتصاب کردی و هیچی نمی خوری

کلی غذا می پزونم برات به امید اینکه یه لقمه بخوری ولی افسوس

36_2_19.gif36_2_20.gif

به جاش توی خوشمزگی و شیرین ادایی نامبر وانی


میگم جیش کردی فوری سرتو تکون میدی : نه نه

میگم نمرت چندشده ؟ بیس

چایی بریزم؟ بیریز

کلی حرف میزنی ...امین ...تا 206 ببینی دایی

گردنمونو میگیری فشار میدی و میگی عزیزم

تخم مرغ = مقمقی

 

 

یا توش میشینی یا هلش میدی

خلاصه بی کالسکه هرگز 0334.gif

وخدا نکنه وقتی که چشمت به دوربین بیوفته

دیگه عس عس 0345.gif

اونقدر دویدی و به همه جا سرک کشیدی که آخرش رفتی تو گلا

بعدشم پاتو اوردی جلو میگی عه عه نچ نچ نچ .

عااااشق نوشیدنی هستی از هر مدلی نوشابه دوغ چایی آب سیب

اینجا دیگه تو و این همه خوشبختی محاله محاله

بهت میگم اخم کن این قیافه رو تحویل میدی

حقت نیست بخورمت یه لقمه چپت کنم ؟؟؟؟؟؟

جاررررررررررررررررررررو برقی که دیگه از ازل باهاش زاده شدی با دقت و وسواس

 

همه جای خونه رو تمیز میکنه پسرم

مخصوصا زیر میز صبحونه که دیگه خیلی واجبه

پسندها (4)

نظرات (8)

مامانی
21 مهر 93 0:48
20ماهگیت مبارک باشه عزیرمممم قربون اون حرف زدنت افرین به مامانی که دوباره اپ میکنه
مامان خانوم
پاسخ
مرسی نازنین جون چه خوب که به یادمون بودی عاشقتونیم
مامان آرتین
22 مهر 93 17:10
ای جااااااان ب این پسر خوش تیپ و بامزه بووووووس
مامان عسل 
23 مهر 93 10:31
سلام دوست گلم خداپسلی نازت حفظش کنه ماشالله خیلی بامزه هست به وب عسلم بیاتاباهم دوست بشیم گلم خوشحال میشم
نیرا
26 مهر 93 14:17
مرسی عادله جون پسر به این جیگری، منم دختر داشتم ول کن نبودم خیلی عکسای قشنگین فدای گل پسر با اون دوغ ابعلی خوردنش اببزی گفتنش هم مثل سوشیانسه خدا نگه دارت باشه همیشه عسل خان
مامان ندا
10 آبان 93 18:52
20ماهگیت مبارک خوش گذشت قرارتون ماشالله بزرگ شدی مردشدی خاله چقدرلاغرشدی خاله چشممون روشن شدبه دیدن گل روی خاله جون
مامان آروین
15 آبان 93 21:05
سلام بروی ماه پسر ناز 20 ماهه شیرینم و مامان مهربونو دوست داشتنیش عزییییییییییییییییییزم عذر خواهی می کنم که اینقدر دیر دارم جواب می دم پیشاپیش تولد گل پسرمو تبریک می گم واقعا دل به دل راه داره من هم همیشه هر بار بیام تو نت باید بیام مهرساممو ببینم بد جوری مهرش به دلم نشسته خدا برات نگهش داره روی ماهتووووووووووونو می بوسم در رابطه با لباسهای باب اسفنجی راستش لباسشو خودم دوختم حیف که ندارمش والا تقدیم عسلیم می کردم راستش وقتی آروینمو آتلیه برده بودمش اینقدر آقای عکاس باشی از لباسها ( باب اسفنجی و بره ناقلا ) خوشش اومده بود من هم احساس کردم دیگه احتیاجی بهشون نیست وهمه رو بهشون دادم ولی خب اگه بخواین بهتون می گم چه جوری درستش کنید اگه وقت هم نمی کنید با کمال میل برای پسر عزیزم درستش می کنم از طرفم ببوسیدش
مرمر
18 آبان 93 15:04
به به عدله جون چه عجب بلاخره اپ کردی ما که مردیم بسکه اومدیمو نبودی چقد نفس دشه این جیگرخان دلم براش تنگ شده میخوام بچلونمش
بابا و مامان آروین کوچولو
20 فروردین 94 22:55
از صمیم قلبم خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد دعایتان می کنم به خیر نگاهتان می کنم به پاکی یادتان می کنم به خوبی هرجا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم لحظه هایتان بهاری لباتون خندون دلتون شاد روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی سال نو مبارک