مهرساممهرسام، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

مهرسام نفس مامان و بابا

بخواب فرشته نازم !!

1392/2/24 23:48
نویسنده : مامان خانوم
1,640 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                   

تو که میخوابی دنیای من هم می خوابد...

و معصومیتت؛ هزار برابر میشود...

انقدر این لحظه را دوست دارم که میخواهم بنشینم و سیر تماشایت کنم!

خوابت را ؛ خواب یک فرشته ی پاک.

چه ناز و دلنشین میخوابی

راستی...چشمهایت...همان هایی که عاشقشان هستم...حتی وقتی که بسته است زیباتربن

 است...زیباترین...

تو که میخوابی  قلبم  می ایستد و خواب تو را تماشا میکند!

خوابهایت پر از آرامش پسرکم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان عادله
25 اردیبهشت 92 17:35
مهرسام جون توی کالسکه داشت با عروسکش بازی می کرد یه هو خوابش برد قربونش بشم من







بهبه
مامان نازنین
25 اردیبهشت 92 18:56
الهی چقد معصوم و پاکن فرشته ان


من شقایق هستم
26 اردیبهشت 92 19:56
شقایق مهرسام اینقدر اینجا سر عروسکش داد زد که خسته شد و خوابش برد
مامان مریم
28 اردیبهشت 92 18:16
اگه خنده این پسر منو نکشه موهاش منو حتما می کشه

هزار ماشاءالله


فدای شما مرسی خاله خیبلی لطف دارین بووووس