مهرساممهرسام، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

مهرسام نفس مامان و بابا

واکسن 4 ماهگی!

1392/3/2 20:09
نویسنده : مامان خانوم
514 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دردونه مامان connie_49.gif. گل پسر قند عسلم خیلی خیلی ببخشید مامن جون امروز روز واکسنت بود و برای سلامتی خودت مجبوریم این کارو بکنیم عزیز دردونه اونجا همش با اون خنده های شیرینت دل منو آب می کردی نمی دونستی که الان یه سوزن به پات می زنن و اون خنده های شیرینت رو تبدیل به گریه های تلخ می کنن .

کاش به جای تو هزار تا از این سوزنا به من می زدن !girl_cray2.gif

جوجه کوچولو من که طاقتشو نداشتم توی اتاق بمونم ولی به اون خانومه که دوستم بود گفتم آروم بزنه و رفتم بیرون .

وقتی برگشتم وسط گریه هات منو دیدی و شروع کردی به خندیدن . واقعا نمیدونم که یعنی راهی نیست که یه جور دیگه ایمن سازی کنن نه با سرنگ ؟؟؟؟

اینم رد آمپولته مامان جون girl_to_take_umbrage2.gifوای انگاری این سوراخو تو قلب من گذاشتن

بعد از ظهر خیلی بی قراری کردی و برات کمپرس یخ گذاشتیم ولی همش بهش دست میزنی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیکو 3 - مامان عاطفه
4 خرداد 92 19:41
عزیز دلم . مهرسام جیگری قربونت برم خوش خنده خاله که بعد واکسنتم میخندیدی . دست راستت رو سر محمدعماد من


عاطفه جون خیلی مهربونی بوس
سپیده
5 خرداد 92 17:39
ای جونم پسر ناز و خوشرو.4 ماهگیت مبارک.فدای خنده هات بشم خاله جون


مرسی سپیده جون بوس بوس بوس
سايروز.وبلاگ كودك خلاق فردا
20 تیر 92 9:35
الهييييييي.من كه سركار هستم چي؟دخترم رو مامانم مي بره.خيلي درد داره؟