مهرساممهرسام، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

مهرسام نفس مامان و بابا

یه عالمه 4 واسه نازدونه مامان !!!!!

1392/3/7 14:03
نویسنده : مامان خانوم
1,108 بازدید
اشتراک گذاری

         

4ماه و 4روز و4  ساعت و 4 ثانیه از لحظه ای که من با بهشتی ترین حقیقت زندگیم روز ها رو شب می کنم و شب ها رو صبح .زبانکده محصل

دیشب به صدای نفس های نازت گوش می کردم با هر یه دونه نفس تو خدا رو شکر می کردم 254220_viannen_84.gifچقدر دلنشینی تو نهایت عشقی 35416_smiley_tools_5.gifتو خورشیدی کودک من

تو مال منی و همه زندگیم . چشمای زیبات و اون نگاه زیباترت دیوونم میکنه مامان جو ن

تپش های قلبم به نفس های تو بسته است.

این شعر تقدیم  به پسرم  مهرسامم هر چند که تو خیلی کوچولویی هنوز خیلی نی نی گولویی ولی مطمینم احساس منو از این شعر در ک می کنی :

لحظه های هستی من از تو پر شده است

آه 

        در تمام روز،

                در تمام شب،

                   در تمام هفته،

                                    در تمام ماه ،

در فضای خانه،

                کوچه،

                             راه،

در هوا،

           زمین،

                   درخت،سبزه،آب

در خطوط در هم کتاب،

                     در دیار نیلگون خواب.

ای جدایی تو بهترین بهانه  گریستن!

بی تو من به اوج حسرتی نگفتنی رسیده ام.

 

ای نوازش تو بهترین امید زیستن!

در کنار تو من ز اوج لذتی نگفتی گذشتم.

 

در بنفشه زار چشم تو برگهای زرد و نیلی و بنفش

                     عطرهای زرد و آبی و کبود

نغمه های ناشنیده ساز می کنند

بهتر از تمام نغمه ها و سازها!

 

روی مخمل لطیف گو نه هات،

غنچه های  رنگ رنگ ناز،

 برگهای تازه تازه باز می کنند،

بهتر از تمام رنگ ها و رازها!

 

خوب خوب نازنین من

              نام تو مرا همیشه مست می کند

بهتر از شراب

                   بهتر از تمام شعرهای ناب!

نام تو !

         اگرچه بهترین سرود زندگیست

من تو را

                 به خلوت خدایی خیال  خود :

" بهترین بهترین من"

                              خطاب می کنم،

بهترین بهترین من!

                 

                                    

                 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

شقایق
8 خرداد 92 17:11
پسرم خیلی آقا شدی میدونستی بیاین مشهد صداتو از نزدیک بشنومدلم واست تنگه
مرمر
9 خرداد 92 1:31
عزیز دلم خدا ببخشه این فرشته های کوچولو رو به ما مامان های عاشق
میبوسمش از دور
شعر هم خیلی زیبا بود لذت برم


مر مر جون قربونت عزیزم این شعر از فریدون مشیری هست ولی خیلی احساسات منو پوشش میده دوستش میدارم بوس
مامان آروین
9 خرداد 92 13:27
الهیییییییییییییییییییی عزییییییییییییزمی

بعضی از عکسهای مهرسام نازم مثل آروین کپلوی ماست .قربون بل بازوت . ماشالله داره . ای جوووونم اینقده جیگرین شما


جونمی جون ماشالاه هزار قل هواله اینقدر آروین جونم شکر داره مهرسام انگشت کوچیکش هم نمیشه فداش بشم
مامان مریم
10 خرداد 92 13:14
مبارکه چهار ماه و چهار روز وچهار ساعت وچهار ثانیه شدنت مهرسام عزیزمممممممممم
شقایق
13 خرداد 92 10:05
پیسمرم امتحانام تموم شد منتظرتم تا بیای و یه عالمه باهات بازی کنم
nira
13 خرداد 92 20:42
چه شعر قشنگی ، حرف دل منم بود
nira
13 خرداد 92 20:43
چقدر تو خوردنی هستی پسر بانمک
مامان آروین
15 خرداد 92 22:36
سلام کپلی خاله منتظر عکسهای جدیدت هستیم کلی نازت دادم دلم نیومد برات چیزی ننویسم قربوووووووووووووووووووووووووووووون خندهای خوشملت عسلی من
مامان نوژان
17 خرداد 92 23:34
مادرخانومی یاعادله جون سلام من سهام هستم تازه وب پسرت روازوب نیرادیدم لینکت میکنم خوشحال میشم هزارماشالله به پسرنازت خیلی خوردنی
مامان هانیه
20 خرداد 92 10:14
سلام عادله جون ماشالله به گل پسرت وبلاگشم خیلیییییییی قشنگه اگر مایل باشی مهرسامو به دوستای آرنیکا اضافه کنم


ممنون میشم مرسی که سر زدی منم با اجازه شما رو لینک می کنم
فاطمه مامان وانیا!!!!!
20 خرداد 92 10:55
الهیییییییییییی من قربون مهرسام جوونم با این مامان با سلیقه ش ...الان متوجه وبلاگ پسر خاله شدم خیلی دوسش دارم و بهت تبریک میگم عزیزم که اینقدر خوش ذوق و با سلیقه هستی


فاطمه جون جونم اینقدر با محبتی که کم میارم عزیزم خواش می کنم چوبکاری نفرمایین
nazanin
21 خرداد 92 11:45
جیگر مهرساموووووووووو


ممنونم مرسی نازنین جوووووووووووووون
مامان نوژان
26 خرداد 92 18:58
عادله بیادیگه عکس ازپارک ملت روهم بذارین لینکت کردم من سهام هستم
نانازبانو
11 تیر 92 12:23
ای جانم پسمل توپولو، همیشه سلامت باشه گل پسرت مامان عادله، خوشحال می شم به من و محمد سالار هم سر بزنی.


ممنون عزیزم که سر زدی نمیدونم از کجا آدرستونو پیدا کنم لطفا آدرس رو بدین ممنون