مهرساممهرسام، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

مهرسام نفس مامان و بابا

این روزها

1392/4/13 23:58
نویسنده : مامان خانوم
909 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی مامان عاشقتم niniweblog.comچند وقتی گذشت که نرسیدم وبلاگتو آپ کنم  بس که تو شیطون بلا شدی مامان جون همش میگی با من بشین با من بازی کن بغلم کن با من حرف بزن آخه دلبرکم اگه من همش بشینم پیش شما دیگه کی برات غذا درست کنه تا بخوری و قوی بشی مرد بشی ها؟؟؟niniweblog.com

کی به کارای خونه رسیدگی کنه ؟؟ کی اسباب بازیای شما رو جمع کنه ؟؟حالا کارهای خونه بماند که

بابا امید مهربونت کلی به مامان کمک میکنه ..niniweblog.com

 

این روزا مامان جون خیلی شیرین کاری می کنی نمیدونم چه جوری قدر این لحظه ها رو بدونم که فردا کمتر حسرتشون رو بخورم796521_761420_JC_hourglass.gif ...وقتی تو اوج خستگی با من بازی داری اصلا اذیت نمیشم همش به این فکر می کنم که چقدر زود این لحظه های عاشقانه می گذرند ...بهت نگاه می کنم به اون چشمهای کنجکاوت به اون دستای کوچولو ..چقدر زود مرد می شی و ازاین روزا فقط یه خاطره می مونه کاش می شد این بوی خوشت رو یه جوری سیو می کردم حیف که نمیشه 600020_scratch_one-s_head.gif

این روزا بهت غذا میدم فوت می کنی تو قاشق و همه فرنی ها رو می پاشی رو سر و هیکل مامان 796420_viannen_80.gif ...

یه لحظه هم به پشت دراز نمی کشی تا میذارمت زمین بلا فاصله  توی یه ثانیه غلت میزنی و برمیگردی

...

پاهاتم تند و تند میمالی به همدیگه که من عاشق اینکارت هستم مخصوصا اگه یه توپ بذارم جلوی پات که دیگه نگوووووو میخوای خودتو بکشی تا با پاهای کوچولوت به توپ ضربه بزنی این کارو دایی امین بهت یاد داده .321621_695621_Laie_20.gif...

قلقکی هم هستی مامان جون وقتی زیر بغل تو پودر می زنم تا عرق سوز نشه غش میکنی از خنده با صدای بلند می خندی قهقهه می زنی برام . صدایی قشنگ تر از صدای خنده های تو توی دنیا هست ؟؟؟؟؟؟

                       

الهی مامان فدات بشه عسلم که اینقدر خوش اخلاقی وقتی از خواب بیدار میشی فقط منتظری یه نفر بگه پخ تا بخندی بخند عزیزم بخند

                 

اینم از شیطونی هات که پارک بازی رو چپه می کنی روی سرت و بعدشم جیغ میزنی که عروسکام کوشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینم یه راه حل عزیزم :

ببین وقتی خسته میشی چه جوجه کوچولوی خوابالویی میشی 494717_352nmsp.gif

 

 

مامانی از وقتی دو روزت بود همینجوری میخوابیدی اینم عکسش :

گل پسری این روزا پاهاتو می گیری تو دستات و آواز می خونی با صدای بلند 810717_225.gif

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سپیده
11 تیر 92 21:37
الهی من فدات بشم عزیز خاله.چه کارای قشنگی میکنی پسرکم.چه خوشگل میخوابی.بوس واسه مهرسام
nira
12 تیر 92 9:11
وای که این پسر چقدر بانمکه خدا حفظش کنه ،فرنی خوردنشو هزار ماشالله
مامان مریم
13 تیر 92 13:27
عزیزممممممممممممم خییلی دوستت دارم ...فسقلی من
کاش می شد بوی تنشون ..نفس کشیدنشون وهمه وهمه قشنگی های وجودشون رو یه جایی ثبت کرد


آره کاش ولی افسوس
faran
13 تیر 92 18:40
ای جون عزیز با نمکم عادله رادمانم دقیقا همینطوری میخوابه ایییی جااان
مرمر
14 تیر 92 2:34
همه کاراش مث ارتینه انگار کپی کرده باشن
راستی مامانی مهرسام جونم میشینه؟


قربون هردوتا نی نی ناز کوشولو بشم من

بله مر مر جون متاسفانه یا خوشبختانه آره خودش میشینه البته گه کداری هم چپه میشه
مامان ندا
17 تیر 92 17:42
قربون اون خوابیدنت که مثل فرشته هاخوابیدی


ممنون خاله جوووووون بووووووس به نی نی شما
شقایق
21 تیر 92 20:52
چقدر با این لباسات جیگر شدی
شقایق
22 تیر 92 11:56
عزیزم مبارکه که میشینی همه میگن شقایق یاد بگیر کمروتو مثل مهرسام صاف نگهداری لباساتم خیلی خوشگله تف کردنات هم خوشگله خودتمئ خوشگلی توپولی من
مامان زری
1 مرداد 92 22:54
سلام عزیزم خدا مهرسام جون حفظ کنه با اجازه لینکتون می کنم. به وب دخمل منم سر بزنید


ممنون مامان آرنیکا جون خوشحال میشیم با شما بدوستیم

ضمنا به کد 726 رای دادم کد مهر سام 835 هست