مهرساممهرسام، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

مهرسام نفس مامان و بابا

شیرین کاری یا خراب کاری؟؟

1392/4/17 19:05
نویسنده : مامان خانوم
1,366 بازدید
اشتراک گذاری

همینجوری که توی عکس معلومه از پیشرفتا و هنرای تازه  اینه که موهای مامانی رو می کشی تا کنده بشه وایییییی مامان خیلی دردم میاد کار بدیه 311220_wacko3.gif

اینم از کتابی که خریده بودم تا از روش برات غذاهای خوشمزه درست کنم  فکر کرده بودی آینه است اولش یه کم با نی نی حرف زدی بعدشم کشیدی به سمت خودت وقتی پاره شد خوشت اومد از بقیه صفحه ها هم نگذشتی 596821_Laie_100.gif

.

                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سپيده
17 تیر 92 23:32
خدايا چقد کارات بانمک فدات شم
مرمر
18 تیر 92 10:00
حتما خوشمزست دیگه مامان خانووووووووم وای ارتین هم همش موهای منو میکشه
مامان ندا
18 تیر 92 22:29
افرین به کتابخوان حرفه ای من یک کتابدارم معلومه که خیلی کتاب دوست داری بگومامانی بخره اماپاره اش نکن گل پسری
nira
19 تیر 92 10:37
افرین پسر گل چه خوب پاره کردی ،فکر کنم از یک صفحه هم نگذشته ما هم یه بار جلوی سو شیانس کاغذ گذاشتیم همین بلا رو سرمون اورد
مامان کوثری
21 تیر 92 4:16
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
مامان ندا
21 تیر 92 21:02
عادله جان نوژان تومسابقه نی نی شکموشرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدی عدد581روبه شماره 20008080200پیامک کن.ممنون
faran
22 تیر 92 13:06
فدات شم خالههههههه نمکدونممم
مامان آروین
25 تیر 92 1:13
ایییییییییییییییی جونم پسر شیطونک خوشگلکم. مامانی از طرفم بوسه بارونش کن
سارا مامان محمدرضا
29 تیر 92 9:39
سلام مهرسام جون. خوبی؟ من محمدرضا هستم. ما همسن هستیم. میای باهم دوست شیم؟ مامانم شما رو با اجازه مامانت لینک میکنه شمام اگه دوس داشتی خوشحال میشم منو لینک کنی. مرسی بای بای






مهرسام و مامانش خیلی خوشحالن که با محمدرضا جون و مامان مهربونش آشنا شدن



منتظر دیدارهای بعدی هستیم حتما به شما سر می زنم و با اجازه منم لینک کردم




vaji
29 تیر 92 10:32
این پسر نازم شکموه دیگه ؛فداش شم
مامانی رایان کوچولو
29 تیر 92 12:01
جووووون چه با نمکی شما خاله
نسيم
3 مرداد 92 23:31
سلام عزيزم ماشالا پسر نازي دارين خدا حفظش كنه پسر من پنج روز از پسر شما بزرگتره خوشحال ميشم تبادل لينك كنيم


نسیم جون باعث افتخاره ضمنا نی نی هامون شبیه همدیگه ان به نظرم
ایشالا دوستای خوبی باشن
فهیمه
6 مرداد 92 21:57
خوش ب حالت آقا مهرام اینقدر مامانت باخاله و ب فکرته.فقط داری موهاشو میکنی حواست باشه ی کم تهش بزاری کچل نشه چون من میدونم قبل اینکه شما استعدادات بروز کنه موهای مامانت چقدر بوده
مامان ساتیار
17 مرداد 92 2:54
عیب نداره خاله.. خوب کاری کردی.. توی سایت پروفسور سلطان زاده دستور پخت همه ی غذاهای نی نی هست.. حالا مامان می تونه از اونجا بخونه