مهرساممهرسام، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

مهرسام نفس مامان و بابا

روزی که فهمیدم تو یه پسر کاکل زری هستی

1392/2/24 16:25
نویسنده : مامان خانوم
385 بازدید
اشتراک گذاری

ناریخ : 9-5-91موش موشی من تو الان 65میلیمتر هستی قد یه توت فرنگی قربونت بشم من امروز رفتم به دکترم گفتم که سونو گرافی بنویسه تا بدونم این توت فرنگیه من دخملیه یا پسملی !!

دکتر خودم گفت خیلی زوده و ننوشت منم یواشکی رفتم پیش یه دکی دیگه از اون خواستم بنویسه وبالاخره خودمو رسوندم به سونو گرافی ولی ....مشخص نشد و گفتش 20 روز دیگه بیا ...اووووووه چقد دیر نگرانمن که طاقت ندارم و دوباره یه هفته بعد توی سوسنو گرافی هستم

 

ای شیطون تا آقای دکتر شروع کرد گفت نی نی پشتشو به ما کرده و معلوم نیست

 

بالاخره یه هفته بعد 19 مردادنودویک رفتم سونو گرافی خواب

آقای دکی دلمو نگا کرد صدای قلبتو گذاشت که من الهی فدای اون صدای نازش بشم قلب

یه کم با دقت تر تر نگا کرد متفکراسترس

یه هو گفت : پسره ......خجالتمنم زدم زیر گریه گریه

 

دکی گفت خانوم چرا ناراحت شدین خیلیا آرزو دارن پسر داشته باشن . خلاصه داشت به من دلداری میداد که بابا بهش گفت که این گریه از خوشحالیه آخه مامانی خیلی یه پسملی کاکل زری دوست میداشت که خدا تو رو بهش هدیه داد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)