مهرساممهرسام، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

مهرسام نفس مامان و بابا

شرکت در مسابقه نی نی شکمو !!

1392/5/22 10:02
نویسنده : مامان خانوم
1,285 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا مهرسام جون و خانواده و دوستان خیلی سرشون شلوغه و

توی ستاد انتخاباتی شعبه های مختلف مشغول تبلیغات هستن تا

مهرسام کوچولو بتونه توی اولین مسابقه زندگیش برنده بشه

 

 

این روزهاهمه دارن کد 835 رو به

20008080200 پیامک می کنن .شما چطور؟


یعنی من جزو برنده  ها می شم ؟؟؟؟؟؟

 

ولی  با رای شما برنده میشم حتما

                     

 

ولی اگه برنده بشم حتما خودم می برمتون شمال

الان که دارم حساب میکنم یه دونه رای دیگه کم دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

faran
16 مرداد 92 12:13
vaaaaaaaaaaaaaaaaay adeleeeeeeeeeee che ghashang doros kaaaaaaaaaaaardi aliiiieeeeeeeeee
mehrsam ashegetam khaaaaaaaaaaaaaaaaaleeeee


فدات بشم فرانک جون تو و رادمان توی قلب ما هستین دوستتون می داریم
علی
16 مرداد 92 12:30
سلام دوست من وب خوبی داری ومیتونی از این خوبتر هم بشه من یه وب دارم پر از شکلک ها متنوع وناز اگه دوست داشتی بیاهم سر بزن ونظرتونو بگو دربارش هم اگه دوست داشتین تبادل لینکم میکنیم




ممنون حتما استفاده می کنم الان سر میزنم و نظر میدم


فقط میشه بگین شکلک هایی مثل تعویض پوشک بچه غذا دادن به بچه کلا مربوز به نگهداری و مراقبت از بچه هم دارین یا نه ؟
مامان ریحانه
17 مرداد 92 1:51
چه جیگریه....هزار ماشالله
براش صدقه بزار


ممنون که سرزدین حتما چشم
مامان ساتیار
17 مرداد 92 2:51
جووووووووووووونم خاله.. خدا حفظت کنه.. هزاررررررررررررر ماشاالله..
نمیدونی چقدر هوس شمال دارم..


خودم می برمتون خاله بذار گواهینامه بگیرم
nira
18 مرداد 92 10:33
اخه خوردنی مگه ادم دلش می یاد به تو رای نده؟






مرسی نازنین جون با لطف شما دوستان هفدهم شد

که تا نفر 25 برنده محسوب میشن

مهشید
19 مرداد 92 8:26
سلام عادله جان
مادر خانومی
از نی نی سایت اومدم
افتخار دوستی و تبادل لینک میدی؟


با افتخار ..خوشحال میشیم فقط آدرس شما چیه که من لینک کنم ؟
مامان ندا
19 مرداد 92 17:35
تبریک میگم عادله جون نفر17شدی افرین ان شالله مسابقه بعدی اول میشه


مرسی ندا جون نوژان و مهر سام و همه نی نی های نازی که توی مسابقه شرکت کردن برنده ان مهم این بود که یه خازره مشترک برامون ساخته شد و دوستیهامون محکمتر عزیزم بوس
مامان آروین
20 مرداد 92 14:40
عید آمد و عید آمد با نقل و نوید آمد رمضان مبارک رفت این فطر سعید آمد دنیا شده یکسر گل هرگوشه پرازبلبل هر خاک شده بستان چون نور امیدآمد این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان ودلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم . . .
مامان آروین
20 مرداد 92 14:41
الهییییییییییییییییییییی عزیزم . قربون خنده های خوشگل ملووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست
سارا مامان محمدرضا
23 مرداد 92 7:25
چه عکسای خوشکلی! مهرسام تپلی نازززززززززززززز تبریک میگم برنده شدی.
عادله جون قالب وبلاگش چه خوشکل شده! خودت طراحی کردی؟ اگه آره چطوری؟


سلام سارا جون مرسی از تبریکت عزیزم ممنون چشماتون قشنگ میبینه گلم
خودم طراحی کردم با استفاده از قالب آنلاین ..خیلی راحت بود
مامان ندا
3 شهریور 92 14:58
دستمال سرتوعشقه
ساره دختر خاله نفس
25 شهریور 92 0:54
سلام وب خوبی دارید به وب ما هم سربزنید.لطفا برای 4 تا پست جدید مون نظر بدید ممنون میشم